Heeft u vragen over de serviceverlening van Van Zwitserland BV neem contact met ons op.
Mail: info@vanzwitserland.nl / klantenservice@vanzwitserland.nl
Tel: +31 (0)15 21 25 111
Fax: +31(0)15 21 90 306
Het bestellen van onze producten is erg gemakkelijk; voeg het door u gewenste product toe aan het winkelwagentje door op de “In Mijn Winkelmand”-knop te drukken bij het betreffende product. Ga vervolgens direct naar kassa voor het afhandelen van de bestelling of ga verder met winkelen.
Wanneer u niet direct de bestelling afhandelt kunt u dit alsnog doen door simpel op de “Winkelwagenknop” te drukken (rechtsboven).
U komt dan automatisch in het gebruiksvriendelijke bestelproces.
Vervolgens kunt u direct afrekenen met o.a. iDEAL, Creditcards, Paypal, Overboeking en Mister Cash (voor België). Betaalt u liever achteraf, kies dan voor Afterpay. Online betalen is makkelijk en gebeurt via een beveiligde verbinding, zodat uw persoonlijke gegevens veilig worden opgeslagen.
Een account aanmaken om te bestellen is bij ons niet noodzakelijk!
Heeft u hulp nodig bij het bestellen? Bel dan naar onze advieslijn.
Veiligheid en gemak bij het betalen van uw bestelling staat bij ons voorop! U heeft de keuze uit verschillende betaalmethoden. Onderstaand meer informatie per betaalmethode.
Ideal
iDeal is de meest gebruikte betaalmethode, betaal makkelijk via de internetbankieren app op uw telefoon of de website van uw eigen bank.
De voordelen van iDeal;
Bancontact / Mr Cash
Dit is de meest gebruikte betaaloptie van onze Belgische klanten. Met Bancontact is het net als bij Ideal mogelijk om af te rekenen binnen de vertrouwde en veilige omgeving van je eigen bank.
Afterpay – Achteraf betalen voor consumenten en bedrijven
AfterPay voert voor Vanzwitserland.nl het volledige achteraf betaalproces uit voor zowel consumenten als zakelijke klanten. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.
Credit Card
Via ons Multisafepay betaalprogramma kan zowel betaald worden met Mastercard als met Visa. Het is mogelijk dat er gevraagd wordt om de Mastercard Securecode of om verifiedbyVisa. Dit biedt extra veiligheid bij de betaling.
PayPal
Je kunt er ook voor kiezen je bestelling met je Paypal account af te rekenen.
Maestro, KBC, Belfius, ING HomePay, Sofort Banking en GiroPay
Via ons Multisafepay betaalprogramma kan ook worden betaald met bovenstaande betaalmethoden.
Vooraf overmaken/overschrijven
Je kunt bij ons vooraf per overschrijving betalen. Zodra je een bestelling hebt geplaatst kan je onder vermelding van het bestelnummer de betaling per bank uitvoeren. Houd er rekening mee dat het een dag kan duren voordat wij de overschrijving op onze rekening zien verschijnen.
IBAN: NL18ABNA0404131239
BIC: ABNANL2A
Contant of PIN in Delft
Sommige klanten kiezen ervoor de bestelling bij ons af te halen. Er kan hier contact en met PIN betaald worden.
Hoe wordt een bestelling verzonden in Nederland?
Wij verzenden per DPD. Alle artikelen in uw bestelling worden, indien mogelijk, middels één pakket verzonden.
Wanneer wordt een bestelling verzonden?
Wij verzenden bijna elke werkdag. De artikelen die wij op onze website aanbieden staan bij ons verzendklaar. Afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze, verzenden wij zo snel mogelijk nadat de betaling per bank is voldaan. Bestellingen onder rembours of bestellingen die direct per iDEAL, Paypal of creditcard zijn betaald worden op werkdagen bijna altijd binnen 24 uur verzonden.
Moet ik thuisblijven om het pakket te ontvangen?
Zendingen via DPD worden eerst thuis aangeboden, mocht er niemand aanwezig zijn geweest om het pakket te ontvangen, dan kunt u de zending met het DPD afhaalbericht en uw legitimatiebewijs afhalen op het postkantoor.
Kan ik ook afhalen?
Afhalen bij ons pand in Delft is mogelijk, echter alleen op afspraak. Wij zijn immers geen gewone winkel. U kunt niet pinnen bij afhalen. Wel is er een pin automaat vlakbij.
Verzenden jullie ook naar België?
Jazeker. U dient vooraf via bank, MisterCash/Paypal/Creditcard te betalen. We kunnen helaas niet onder rembours naar België verzenden.
Verzendkosten bedragen € 6,95, naar adressen in Nederland, voor bestellingen die vooraf per iDEAL of bank worden betaald. Verzendkosten naar België bedragen €9,95
In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via Internet recht op een ‘afkoelingsperiode’ van 10 werkdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen, waarbij de klant zelf de portokosten voor het terugsturen moet betalen. De klant is zelf verantwoordelijk voor de retourzending, het advies is dan ook dit aangetekend te doen en gebruik te maken van een degelijke verpakking. De producten dienen ons in de originele staat te bereiken. Van Zwitserland BV zal dan tot terugbetaling overgaan. Dit minus de door Van Zwitserland B.V. gemaakte verzendkosten.
Voordat u een product retourneert dient u dit vooraf aan ons te melden.
T: +31 (0)15 21 25 111
Retourneer het artikel zonder gebruikssporen met bijsluiting van een kopie van de factuur en indien mogelijk in de originele verpakking.
De retourzending moet voldoende gefrankeerd verzonden worden naar:
Van Zwitserland B.V.
T.a.v.: Retourafhandeling
Kleveringweg 9
2616LZ DELFT
Nederland
Wij garanderen dat elk door ons geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan de bestaande overheidsvoorschriften. Als bij normaal, met de bestemming corresponderend gebruik, gebreken optreden in of aan het artikel, worden deze door ons hersteld.
De garantie op al onze producten is standaard 12 maanden. Indien ingebouwd door een erkende Bovag-garage ontvangt u bovendien 12 maanden extra garantie.
1) Voordat u een product retourneert voor service of garantie dient u dit vooraf aan ons te melden.
2) Verpak het artikel indien mogelijk in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product
3) Voeg de kopie factuur en een ingevuld serviceformulier toe (hieronder te dowloaden).
4) De retourzending moet voldoende gefrankeerd verzonden worden naar:
Van Zwitserland B.V.
T.a.v.: Service en Garantie
Kleveringweg 9
2616LZ DELFT
Nederland
Let op: Artikelen zonder kopiefactuur worden niet in behandeling genomen. / Zendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.